Shopping i en hundekjører's liv

Shopping i en hundekjører's liv

søndag 21. februar 2010

Finding Nemo

Klar for nye impulser etter en god periode med klatring dro Ben og jeg for aa dykke litt i dag. Ben hadde som vanlig vaert nede paa Sawadee til han ble jaget ut og var derfor noe smal i oynene naar jeg banket paa kl 07.30 i dag tidlig for aa dra paa dykketur. Etter aa ha snyltet paa hans inkl. frokost siden han har luksusbungis dro vi til dykkesjappa for aa mote resten av gjengen. Vi hadde signet oss opp paa en to-dykks dagstur til Phi Phi med Longtail baat. Av en eller annen grunn ble longtailen byttet ut med speedboat og turen ble langt mer effektiv enn vi hadde forventet. Jeg var gira paa longtail og to timer hver vei liggende i sola fremme i baaten, men Ben var rimelig happy med 45 min effektiv kjoring siden han var litt sliten.

Jeg hadde ikke dykka paa fem aar (tror jeg), valgte derfor en fem min refresh variant for aa ta noen basic ovelser. Mens jeg drev med ovelser klarte Ben aa bli bitt av en fisk, litt klonete aa le med dykkermaske paa... Vi hadde to dykk pa rundt en time hver, er jo som aa svomme rundt i et akvarie. Fikk hilst paa Nemo, endelig!! Har lett etter ham mange ganger.

I morra er det atter en gang klatring, muligens siste dag da jeg har lyst aa hooke opp med min gode venn Michel som tilfedigvis er i Phuket for oyeblikket. Mulig vi drar til Malaysia og Borneo med Mari og Jan Petter. Maa bare avtale med Michel forst hva han har lyst til.

Kommer bilder snart, bare glemmer aa ta med kabelen til kameraet hver gang. Skal prove aa skjerpe meg.

14 dager til Sydney.. hvordan skal jeg rekke alt??

2 kommentarer:

  1. Hei Eirin :)

    Så morsom blogg, veldig morro å lese om alt du opplever. Og det er ikke lite heller som jeg skjønner. I motsetning til oss som befinner oss i vinterhalvåret fortsatt, høres det utrolig deilig ut med sol, varme, strender, klatring på stranda, dykking og generelt eksotiske omgivelser. Vær forsiktig og ha det kjempe gøy. Hils masse til Ann Magrit når dere møtes. Gleder meg til å lese videre.

    Mange klemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  2. Det er vel ikke akkurat synd på dere heller da Camilla ;) Verre med oss dødelige som sitter værfast og må jobbe :)

    Kos dere og oppdater litt oftere alle sammen slik at vi som jobber kan drømme oss bort :)

    SvarSlett